Wij staan elke werkdag voor je klaar. Heb je een vraag,
wil je meer informatie of wil je contact opnemen met ons Customer Care team?
Je vindt onze contactgegevens hier.
Via de Selfserviceportal van PinkRoccade Care kun je informatie ophalen, een storing melden, een vraag stellen of een wijzigingsverzoek aanmelden en de voortgang hiervan volgen. De Selfserviceportal is het primaire communicatiekanaal omtrent ontwikkelingen van mijnCaress. Ons Customer Care team biedt tweedelijnssupport aan Applicatiebeheerders binnen jullie organisatie.
In het geval van verstoringen/calamiteiten kun je ons, naast het insturen van een melding via de Selfserviceportal, ook telefonisch bereiken op 0800 – 9119.
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag 8.00 – 17.30 uur
Wij helpen je graag bij algemene vragen, inrichtingsvragen en de ingebruikname van nieuwe modules en functionele oplossingen.
Neem hiervoor contact op met:
Werk je met mijnCaress en heb je een vraag over het gebruik van de applicatie, zoals bijvoorbeeld over inloggen en/of wachtwoorden?
De applicatiebeheerders bij jouw zorgorganisatie kunnen je vraag beantwoorden. Vraag binnen je eigen organisatie wie dat is.
Boogschutterstraat 1,
7324 AE Apeldoorn.
Algemeen: 055 599 92 00
Service Center: 0800 – 9119
E-mail: info@mijnCaress.nl