Het concept APK
Met de APK willen we klanten helpen inzicht te verschaffen over het gebruik van onze software, al dan niet in vergelijk met andere klanten. Op deze manier maken we inzichtelijk waar ruimte zit voor verbetering waarbij onze Best Practice centraal staat.
Waarom een ‘Algemene Periodieke Keuring?
- Meer en beter contact met onze klanten
- Gebruik van Best Practices (fundament leggen)
- Pijlers die inwerken op gebruik ECD: W&R / Proces en ontwikkeling software
- Benchmark andere klanten
- Appels met appels
- Geen verrassingen!
Best practice
Met onze Best practice worden de volgende onderwerpen centraal gezet:
- Multidisciplinair werken
- Gebruik snelmenu
- Rapporteren op doel
- Gebruik controles
- (Plan)evaluatie
Wat gaan we vertellen?
Tijdens deze webinar nemen wij jullie mee in de ontwikkelingen van de APK en de daarbij behorende Best Practice. Hierin vertellen we jullie onder meer wat de APK inhoudt en hoe deze tot stand is gekomen. Maar ook wat de toegevoegde waarde hiervan is en hoe jullie in jullie zorgorganisatie tot de Best practice komt.
Programma | 26 september | 10:00 – 11:30 uur
Locatie: Online, via Microsoft Teams
Heb je vooraf specifieke vragen dan kun je dat uiteraard aan ons laten weten via het inschrijfformulier.
Ben je er ook bij? Meld je nu alvast aan*
*Aanmelden kan tot en met 25 september.