Nieuws

Kom jij ook naar het Webinar ‘Best Practice en APK’?

Webinar APK

Het concept APK

Met de APK willen we klanten helpen inzicht te verschaffen over het gebruik van onze software, al dan niet in vergelijk met andere klanten. Op deze manier maken we inzichtelijk waar ruimte zit voor verbetering waarbij onze Best Practice centraal staat. 

Waarom een ‘Algemene Periodieke Keuring?

  • Meer en beter contact met onze klanten
  • Gebruik van Best Practices (fundament leggen)
  • Pijlers die inwerken op gebruik ECD: W&R / Proces en ontwikkeling software
  • Benchmark andere klanten
  • Appels met appels
  • Geen verrassingen!

Best practice

Met onze Best practice worden de volgende onderwerpen centraal gezet:

  • Multidisciplinair werken
  • Gebruik snelmenu
  • Rapporteren op doel
  • Gebruik controles
  • (Plan)evaluatie

Wat gaan we vertellen? 

Tijdens deze webinar nemen wij jullie mee in de ontwikkelingen van de APK en de daarbij behorende Best Practice. Hierin vertellen we jullie onder meer wat de APK inhoudt en hoe deze tot stand is gekomen. Maar ook wat de toegevoegde waarde hiervan is en hoe jullie in jullie zorgorganisatie tot de Best practice komt.

Programma | 26 september | 10:00 – 11:30 uur 

Locatie: Online, via Microsoft Teams  

Heb je vooraf specifieke vragen dan kun je dat uiteraard aan ons laten weten via het inschrijfformulier. 

Ben je er ook bij? Meld je nu alvast aan* 

*Aanmelden kan tot en met 25 september. 

Ander nieuws

Nieuw rapportage invoerscherm

Rapporteren is en blijft verreweg de meest gebruikte functionaliteit in het mijnCaress Medewerkerportaal. Omdat wij continu bezig zijn dit rapporteren zo simpel en gebruiksvriendelijk mogelijk te

Lees verder

Toch niet kunnen vinden wat je zocht?