Zorg dat je er op tijd bij bent om jouw subsidie te regelen en zorgprofessionals te ontlasten!
Ben je al bekend met de ‘Subsidieregeling Implementatie- en opschalingscoaching’?
Door de regeldruk te verminderen, creëren we meer tijd voor de cliënt en meer werkplezier voor de zorgprofessional. Samen met jouw zorgorganisatie kijken onze ervaren consultants graag hoe we administratieve processen kunnen schrappen, veranderen, vereenvoudigen of verduidelijken.
PinkRoccade Care biedt dienstverlening en verschillende oplossingen die mogelijk in aanmerking komen voor de volgende subsidie regeling:
Subsidieregeling – Implementatie- en opschalingscoaching
Deze ronde van de subsidieregeling loopt van 22 augustus tot maandag 19 september 14.00 uur. Met deze regeling kun je coaching aanvragen voor een implementatie- of opschalingsvraagstuk. Het doel van de regeling is om een bijdrage te leveren aan het beter, sneller en duurzaam implementeren en opschalen van goede zorginnovaties.
Door samen te werken met een implementatie- of opschalingscoach kunnen zorgorganisaties en ontwikkelaars van een zorginnovatie (in samenwerking met een zorgorganisatie) een stap zetten in het implementatie- of opschalingsproces.
Lees hier meer over deze subsidieregeling: https://www.zorgvoorinnoveren.nl/actueel/nieuws/2022/08/31/extra-budget-beschikbaar-voor-de-implementatie–en-opschalingscoaching-ronde-8
De aanvraag ronde voor deze subsidie is al gestart! Pinkroccade Care kan slechts 5 organisaties binnen de regeling ondersteunen. Per aanvrager is er maximaal € 10.000 beschikbaar en er wordt gewerkt via het principe ‘wie het eerst komt, het eerst maalt’. Dat betekent dat hoe eerder je indient, hoe groter de kans dat er voor jouw aanvraag nog budget beschikbaar is.
Voorbeelden van mogelijke ondersteuning vanuit PinkRoccade Care zijn:
- Permento Implementatie & Training
- mijnCaress Implementatie & Training, mijnCaress ZorgApp & Spraakgestuurd rapporteren
- PGO en eOverdracht ondersteuningspakket
Er is veel informatie beschikbaar, wil je nou meer weten over alle mogelijkheden? Neem gerust contact op met je Account Manager of Customer Success Manager. We denken graag met je mee zodat je tijdig de juiste stappen kunt ondernemen om de zorg te ontzorgen met de juiste ondersteuning!